Data publikacji: 2017-12-06
PRZYPOMNIENIE: OC doradcy podatkowego na rok 2018
Szanowni Państwo
Doradcy Podatkowi
Uprzejmie
przypominamy, że doradcy podatkowi zamierzający kontynuować w 2018 roku
ubezpieczenie OC w ramach Umowy Generalnej powinni w terminie do 31 grudnia 2017 złożyć i opłacić wniosek o
ubezpieczenie OC.
Wniosek należy wygenerować w systemie elektronicznej obsługi wniosków o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej doradców podatkowych, który jest dostępny na stronie www.lodzki.kidp.pl .
Zgodnie z Umową Generalną okres ubezpieczenia kończy się 31 grudnia każdego roku kalendarzowego. Termin ten dotyczy również osób, które przystąpiły do ubezpieczenia w trakcie roku.
INSTRUKCJA ZAWIERANIA UMÓW UBEZPIECZENIA OC:
1. Wejście na stronę elektronicznego
systemu ubezpieczeń OC https://doradcy.gerling.pl/cgi-bin/kidp
2. Zalogowanie się do systemu (osoby,
które pierwszy raz będą przystępowały do umowy wybierają opcję pierwszy
wniosek).
3. Wypełnienie wniosku ubezpieczenia
OC – opcje ubezpieczenia, dane osobowe itp. (prosimy o podanie aktualnego
adresu mailowego).
4. Wpłacenie składki ubezpieczenia OC
w wysokości i na numer konta bankowego podanego we wniosku (uwaga numery kont uległy zmianie, właścicielem rachunku jest
TUiR WARTA S.A.)
5. Potwierdzenie wniosku – kliknięcie
w link przesłany na adres mailowy doradcy podany podczas wypełniania wniosku lub
wysłanie wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres TUiR WARTA S.A. ul.
Chmielna 85/87 Warszawa 00-805 (w przypadku potwierdzenie wniosku poprzez link
nie ma obowiązku wysłania wersji papierowej).
Wszelkie informacje związane z
obsługą Systemu uzyskają Państwo w centrali TUiR WARTA S.A. pod numerem
telefonu 22 272 28 35.