Data publikacji: 2017-12-06

OC doradcy podatkowego na rok 2018

Informacje

Aktualność: OC doradcy podatkowego na rok 2018

PRZYPOMNIENIE: OC doradcy podatkowego na rok 2018                     


Szanowni Państwo
Doradcy Podatkowi
      

Uprzejmie przypominamy, że doradcy podatkowi zamierzający kontynuować w 2018 roku ubezpieczenie OC w ramach Umowy Generalnej powinni w terminie do 31 grudnia 2017 złożyć i opłacić wniosek o ubezpieczenie OC.

Wniosek należy wygenerować w systemie elektronicznej obsługi wniosków o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej doradców podatkowych, który jest dostępny na stronie www.lodzki.kidp.pl .

 

Zgodnie z Umową Generalną okres ubezpieczenia kończy się 31 grudnia każdego roku kalendarzowego. Termin ten dotyczy również osób, które przystąpiły do ubezpieczenia w trakcie roku.


INSTRUKCJA ZAWIERANIA UMÓW UBEZPIECZENIA OC:
1. Wejście na stronę elektronicznego systemu ubezpieczeń OC https://doradcy.gerling.pl/cgi-bin/kidp
2. Zalogowanie się do systemu (osoby, które pierwszy raz będą przystępowały do umowy wybierają opcję pierwszy wniosek).
3. Wypełnienie wniosku ubezpieczenia OC – opcje ubezpieczenia, dane osobowe itp. (prosimy o podanie aktualnego adresu mailowego).
4. Wpłacenie składki ubezpieczenia OC w wysokości i na numer konta bankowego podanego we wniosku (uwaga numery kont uległy zmianie, właścicielem rachunku jest TUiR WARTA S.A.)
5. Potwierdzenie wniosku – kliknięcie w link przesłany na adres mailowy doradcy podany podczas wypełniania wniosku lub wysłanie wydrukowanego i podpisanego wniosku na adres TUiR WARTA S.A. ul. Chmielna 85/87 Warszawa 00-805 (w przypadku potwierdzenie wniosku poprzez link nie ma obowiązku wysłania wersji papierowej).

Wszelkie informacje związane z obsługą Systemu uzyskają Państwo w centrali TUiR WARTA S.A. pod numerem telefonu 22 272 28 35.

Zarząd Łódzkiego Oddziału KIDP