Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z postanowieniami Umowy Generalnej polisy ubezpieczenia OC na rok 2008 mają datę zakończenia okresu ubezpieczenia w dniu 31 grudnia 2008 r.
W związku z powyższym, w celu kontynuacji ubezpieczenia, należy w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2008 roku, zgodnie z obowiązującymi procedurami, złożyć wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na rok 2009 wraz z potwierdzeniem wpłaty składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty na adres Biura KIDP:
KRAJOWA IZBA DORADCÓW PODATKOWYCH
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3/310
02-362 Warszawa
Dostęp do Systemu elektronicznej obsługi wniosków jest możliwy ze strony Krajowej Izby Doradców Podatkowych pod adresem www.kidp.pl (zakładka "Dla doradcy") za pomocą Państwa dotychczasowego loginu i hasła.
W celu uniknięcia błędów proceduralnych przypominamy zasady zawierania umów:
-
Wniosek o zawarcie umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty składki lub jej I raty powinien wpłynąć do biura KIDP najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin początku wnioskowanego okresu ubezpieczenia (decyduje data wpływu do biura KIDP)
-
Wpłaty składki lub jej I raty należy dokonać na konto wskazane w wygenerowanym wniosku.
-
W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego, nr wpisu, nr wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia OC lub nr polisy (przy płatności II raty)
-
W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi OC lub braku dostępu do Internetu należy kontaktować się z biurem Łódzkiego Oddziału KIDP.
Łódź, dnia 28.11.2008.
ZARZĄD ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU KIDP