Data publikacji: 2008-11-28

Ubezpieczenie OC na rok 2009.

Aktualność: Ubezpieczenie OC na rok 2009.

Dotyczy: Umów obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej doradców podatkowych i osób prawnych uprawnionych do wykonywania czynności doradztwa podatkowego, zawieranych w ramach Umowy Generalnej.  
Szanowni Państwo
 

        Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z postanowieniami Umowy Generalnej polisy ubezpieczenia OC na rok 2008 mają datę zakończenia okresu ubezpieczenia w dniu 31 grudnia 2008 r.

   
W związku z powyższym, w celu kontynuacji ubezpieczenia, należy w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2008 roku, zgodnie z obowiązującymi procedurami,  złożyć wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na rok 2009 wraz z potwierdzeniem wpłaty składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty na adres Biura KIDP:
 
KRAJOWA IZBA DORADCÓW PODATKOWYCH
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3/310
02-362 Warszawa
 
Dostęp do Systemu elektronicznej obsługi wniosków jest możliwy ze strony Krajowej Izby Doradców Podatkowych pod adresem www.kidp.pl (zakładka "Dla doradcy") za pomocą Państwa dotychczasowego loginu i hasła.
 

    W celu uniknięcia błędów proceduralnych przypominamy zasady zawierania umów:

  • Wniosek o zawarcie umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty składki lub jej I raty powinien wpłynąć do biura KIDP najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin początku wnioskowanego okresu ubezpieczenia (decyduje data wpływu do biura KIDP)
  • Wpłaty składki lub jej I raty należy dokonać na konto wskazane w wygenerowanym wniosku.
  • W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego, nr wpisu, nr wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia OC lub nr polisy (przy płatności II raty)
  • W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi OC lub braku dostępu do Internetu należy kontaktować się z biurem Łódzkiego Oddziału KIDP.

Łódź, dnia 28.11.2008.

ZARZĄD ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU KIDP