Aktualność: Turystyczny Rajd Samochodowy Doradców Podatkowych - 10-12 września 2010 r.
Szanowni Państwo !10-12 września 2010 r. (zgłoszenia tylko do 13 sierpnia 2010 r.).
Załoga uczestnicząca w Rajdzie - to minimum kierowca i pilot. Pojazd samochodowy - dowolny. Członkami załóg (z wyłączeniem kierowców) mogą być również osoby nieletnie.
Program Rajdu.
Piątek 10 września (dzień wcześniejszego przyjazdu, który mogą wykorzystać uczestnicy z dalszych okolic regionu łódzkiego).
17.00-19.00 Przyjazd uczestników - zakwaterowanie w Hotelu 500 k/Strykowa (ul. Warszawska - Smolice 1B 95-010 Stryków/www.strykow.hotel500.com.pl/)
19.00 Spotkanie organizacyjne (omówienie zasad Rajdu dla osób zakwaterowanych w piątek)
20.00 Indywidualne spotkania integracyjne-możliwość skorzystania z atrakcji hotelowych
Sobota 11 września
9.00 Spotkanie organizacyjne dla załóg przyjeżdżających w sobotę, wręczenie rajdowych kart drogowych
9.15 -12.00 Program Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara ,po realizacji którego załogi wyjeżdżają na trasę rajdu.
12.00 -17.00 Rajd zgodnie z kartami drogowymi (podczas trasy-punkty kontrolne ,konkurencje zręcznościowe )
16.00 - 18.00 Powrót załóg na Metę
18.00 - 19.00 Atrakcje przygotowane przez sponsora rajdu
19.00- Grilowo-taneczna impreza integracyjna
Niedziela 12 września
10.00 Szkolenie "Pierwsza pomoc" *
12.00 Ogłoszenie wyników rajdu i wręczenie pucharu
12.30 Dalsza część szkolenia "Pierwsza pomoc" *
14.00 Obiad i wykwaterowanie
Koszt uczestnictwa dla załóg zgłaszanych przez doradców podatkowych opłacających regularnie składki członkowskie (bez zaległości we wpłatach):
Wariant 1: Uczestnik nocujący od piątku do niedzieli 250 zł ,
Wariant 2: Uczestnik nocujący od soboty do niedzieli 150 zł ,
Wariant 3: Uczestnik nienocujący 80 zł ,
Uczestnictwo w szkoleniu "Pierwsza pomoc" - dopłata 30 zł za osobę.
Koszt uczestnictwa dla załóg zgłaszanych przez doradców podatkowych, którzy mają zaległości w opłacaniu składek członkowskich przekraczające 1 miesiąc w każdym wariancie wzrasta o 150 zł za osobę.
(*) Uwaga: szkolenie "Pierwsza pomoc" jest certyfikowanym szkoleniem obowiązkowym, które musi odbyć pracodawca lub wyznaczony pracownik. Uczestnicy szkolenia ponoszą dodatkową opłatę w wysokości 30 zł.
Ze względu na wakacyjny termin prosimy o szybkie podejmowanie decyzji o uczestnictwie w Rajdzie. Zgłoszenia przyjmujemy faksem (42 636 87 31) lub elektronicznie lodzki@kidp.pl do dnia 13 sierpnia 2010 r.
Zgłoszenie powinno zawierać imiona i nazwiska kierowców, pilotów i załogantów (minimum jeden członek załogi musi podać numer wpisu na listę doradców podatkowych).
Osoby zgłaszające się na szkolenie "Pierwsza pomoc" dodatkowo podają nr PESEL i adres zamieszkania (dane konieczne do wydrukowania certyfikatów).
Wpłatę za wybrany wariant uczestnictwa należy dokonać do dnia 15 sierpnia 2010 r. na konto:
BRE BANK 27 1140 1124 0000 4004 3000 1015
Krajowa Izba Doradców Podatkowych
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3 lok 310
02-362 Warszawa.
Wszelkie pytania w tej sprawie proszę kierować wyłącznie w formie mailowej na adres lodzki@kidp.pl
Zarząd Łódzkiego Oddziału KIDP