Ubezpieczenie OC doradcy podatkowego w ramach Umowy Generalnej na rok 2010.

Data publikacji: 2009-11-12

Aktualność: Ubezpieczenie OC doradcy podatkowego w ramach Umowy Generalnej na rok 2010.

Uprzejmie informujemy, iż został już uruchomiony system elektronicznej obsługi wniosków o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej doradców podatkowych i uprawnionych podmiotów na rok 2010
                                                                
 
Szanowni Państwo
 
Dotyczy: Umów obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej doradców podatkowych i osób prawnych uprawnionych do wykonywania czynności doradztwa podatkowego, zawieranych w ramach Umowy Generalnej.
 
Przypominamy, że zgodnie z postanowieniami Umowy Generalnej polisy ubezpieczenia OC na rok 2009 mają datę zakończenia okresu ubezpieczenia w dniu 31 grudnia 2009r.

 

W związku z powyższym, w celu kontynuacji ubezpieczenia, należy w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2009 roku, zgodnie z obowiązującymi procedurami,  złożyć wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na rok 2010 wraz z potwierdzeniem wpłaty składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty na adres:

KRAJOWA IZBA DORADCÓW PODATKOWYCH
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3/310
02-362 Warszawa

Dostęp do Systemu elektronicznej obsługi wniosków jest możliwy pod adresem www.lodzki.kidp.pl lub ze strony Krajowej Izby Doradców Podatkowych www.kidp.pl (zakładka "Dla doradcy") za pomocą Państwa dotychczasowego loginu i hasła.

    W celu uniknięcia błędów proceduralnych przypominamy zasady zawierania umów:

  • Wniosek o zawarcie umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty składki lub jej I raty powinien wpłynąć do biura KIDP najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin początku wnioskowanego okresu ubezpieczenia (decyduje data wpływu do biura KIDP)
  • Wpłaty składki lub jej I raty należy dokonać na konto wskazane w wygenerowanym wniosku.
  • W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego, nr wpisu, nr wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia OC
  • W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi OC lub braku dostępu do Internetu należy kontaktować się z biurem Łódzkiego Oddziału KIDP.

 

 

Łódź, dnia 12.11.2009r.                                               ZARZĄD ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU KIDP

 

Łódzki Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych
90-051 Łódź, Al. Marsz. J.Piłsudskiego 12, lok.314
tel. 42 636 87 08, fax. 42  636 87 31
www.lodzki.kidp.pl, e-mail: lodzki@kidp.pl

 


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.