UBEZPIECZENIE OC W RAMACH UMOWY GENERALNEJ

Data publikacji: 2010-12-17

Aktualność: UBEZPIECZENIE OC W RAMACH UMOWY GENERALNEJ

Szanowni Państwo

Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z postanowieniami Umowy Generalnej polisy ubezpieczenia OC na rok 2010 mają datę zakończenia okresu ubezpieczenia w dniu 31 grudnia 2010r.

W związku z powyższym, w celu kontynuacji ubezpieczenia, należy w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2010 roku, zgodnie z obowiązującymi procedurami, złożyć wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na rok 2011na adres:

KRAJOWA IZBA DORADCÓW PODATKOWYCH
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3/310
02-362 Warszawa

Dostęp do Systemu elektronicznej obsługi wniosków jest możliwy pod adresem http://www.lodzki.kidp.pl/ lub ze strony Krajowej Izby Doradców Podatkowych http://www.kidp.pl/za pomocą Państwa dotychczasowego loginu i hasła.

W celu uniknięcia błędów proceduralnych przypominamy zasady zawierania umów:

  • Wniosek o zawarcie umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty składki lub jej I raty powinien wpłynąć do biuraKIDP najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin początku wnioskowanego okresu ubezpieczenia (decyduje data wpływu do biura KIDP)
  • Wpłaty składki lub jej I raty należy dokonać na konto wskazane w wygenerowanym wniosku.
  • W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego, nr wpisu, nrwniosku ozawarcie umowy ubezpieczenia OC
  • W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi OC lub braku dostępu do Internetu należy kontaktować się z biurem Łódzkiego Oddziału KIDP.

ZARZĄD ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU KIDP


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.