Aktualność: UBEZPIECZENIE OC W RAMACH UMOWY GENERALNEJ
Szanowni Państwo
Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z postanowieniami Umowy Generalnej polisy ubezpieczenia OC na rok 2010 mają datę zakończenia okresu ubezpieczenia w dniu 31 grudnia 2010r.
W związku z powyższym, w celu kontynuacji ubezpieczenia, należy w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2010 roku, zgodnie z obowiązującymi procedurami, złożyć wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na rok 2011na adres:
KRAJOWA IZBA DORADCÓW PODATKOWYCH
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3/310
02-362 Warszawa
Dostęp do Systemu elektronicznej obsługi wniosków jest możliwy pod adresem http://www.lodzki.kidp.pl/ lub ze strony Krajowej Izby Doradców Podatkowych http://www.kidp.pl/za pomocą Państwa dotychczasowego loginu i hasła.
W celu uniknięcia błędów proceduralnych przypominamy zasady zawierania umów:
- Wniosek o zawarcie umowy wraz z potwierdzeniem zapłaty składki lub jej I raty powinien wpłynąć do biuraKIDP najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wskazany we wniosku jako termin początku wnioskowanego okresu ubezpieczenia (decyduje data wpływu do biura KIDP)
- Wpłaty składki lub jej I raty należy dokonać na konto wskazane w wygenerowanym wniosku.
- W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego, nr wpisu, nrwniosku ozawarcie umowy ubezpieczenia OC
- W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi OC lub braku dostępu do Internetu należy kontaktować się z biurem Łódzkiego Oddziału KIDP.
ZARZĄD ŁÓDZKIEGO ODDZIAŁU KIDP